Een Uber Eats-klant bestelde $ 300 ramen en drukte vervolgens op 'annuleren'

Een Uber Eats-klant krijgt online te maken met kritiek op de afhandeling van een etensbestelling van bijna $ 300.

De situatie - die aanleiding gaf tot een diepgaande discussie over wie lijdt wanneer leveringen worden geannuleerd - werd gedeeld met Reddit's r/WellThatSucks-forum door een gebruiker genaamd RyuAraragi .



In zijn bericht legde de gebruiker uit dat ze voor $ 270 aan ramen, gebakken kip, varkensvleesknoedels, rundvleescurry en verschillende andere gerechten hadden bereid voor een klant die bestelde via Uber Eats . Vervolgens annuleerde de klant zijn bestelling - op een uiterst ongunstig tijdstip.



Klant bestelde al dit eten op UberEats en annuleerde de bestelling op het moment dat ik klaar was met het maken van alles, schreef RyuuAraragi.

Het bericht leidde tot een golf van reacties, waarbij gebruikers kritiek hadden op de verspilde bestelling van de klant en zich afvroegen hoe zo'n late annulering zelfs mogelijk was.



Dat is echt rot, mensen zuigen, een gebruiker schreef .

wat betekent sb in tekst

F***** zou uit de app moeten worden verbannen, een ander heeft toegevoegd .

verkoopt nordstrom rack make-up?

Gelukkig legde RyuAraragi in de commentaren uit dat hun restaurant wel een vergoeding kreeg voor de bestelling – zij het door Uber Eats, niet door de klant. Volgens de richtlijnen van de app , mogen klanten hun bestelling annuleren totdat een bezorger naar het restaurant wordt gestuurd om hun eten op te halen.



Redditors waren echter nog steeds kritisch over de verhuizing van de klant en merkten op dat met een annulering voor zo'n grote bestelling, verschillende mensen mogelijk nog steeds geld verloren. Zo miste een Uber Eats-chauffeur een betaling en mogelijk een grote fooi, en het restaurant verspilde veel tijd met het bereiden van veel eten.

RyuuAraragi merkte op dat hij het eten weg kon geven aan een aantal medewerkers van een nabijgelegen bedrijf - wat betekent dat de bestelling niet helemaal verloren ging. Toch waren verschillende commentatoren niet tevreden met Uber Eats omdat het een situatie als deze liet gebeuren.

Het is balen dat je je bestelling kunt annuleren zonder dat er kosten in rekening worden gebracht, een gebruiker schreef .

Zoals bij elke service, moet er een optie zijn voor de handelaar om annulering uit te schakelen wanneer de producten al zijn gemaakt of onderweg zijn.. vooral voedingsmiddelen, een andere commentator suggereerde .

Als je dit verhaal leuk vond, bekijk dan het artikel van Wizzlern over de minnaar van McDonald's die reed 130 mijl per uur voor een hamburger.

Populaire Berichten