Hello Updo is een merk dat een einde maakt aan het idee dat scrunchies one size fits all zijn

Spending Power is een serie waarin we trendy producten bespreken van de jonge en diverse vrouwelijke ondernemers achter enkele van onze favoriete kleine bedrijven .

Vrouwen met getextureerd haar ondergaan al genoeg om de schijn op te houden op de werkplek. Gelukkig zijn er merken zoals Hallo Updo die stijlvolle, praktische oplossingen bieden. Hun baanbrekende haaraccessoires zijn precies wat dikharige naturals nodig hebben om grove, gekrulde lokken uit hun gezicht te houden.



Scrunchies zijn officieel teruggekeerd en zijn nu een favoriet accessoire voor Gen Z-ers. Mensen met dik, natuurlijk getextureerd haar blijven echter vaak ongezien als het gaat om deze coole haaraccessoires. Hallo Updo-oprichter Magdaline Hurtado zegt dat haarelastiekjes constant breken wanneer ze haar haar gewoon in een knot of paardenstaart gooit.

Mijn scrunchies en mijn haarelastiekjes bleven maar op me klikken, vertelt Hurtado aan Wizzlern. Ik had zoiets van 'Waarom hebben we geen producten die geschikt zijn voor getextureerd haar?'

Hurtado ging aan de slag en ontwikkelde twee zijden scrunchie-stijlen: de Biggish (10,5 inch) en de Smallish (6,5 inch). De zijde helpt trekken en breken te voorkomen op het haar. Ook, hoewel het merk gestructureerd haar een prioriteit maakt, heeft Hurtado specifiek twee maten gemaakt omdat scrunchies niet één maat voor iedereen zouden moeten zijn.

Winkel: Groot, 10,5 inch , $39

Krediet: Hallo Updo

Winkel: Klein pakket, 6,5 inch , $ 33

Krediet: Hallo Updo

Dus de Biggish is voor mijn getextureerde haar, zegt Hurtado terwijl ze haar dikke krullen opsteekt. Een Smallish zou niet echt passen, maar ik wilde het zeker weten omdat er andere mensen met krullen zijn die een Smallish zouden passen. Ze hebben dunner haar, maar ze hebben nog steeds grote krullen, dus ik wilde zeker weten dat ik over de hele linie werkte.

Hurtado moedigt zwarte en bruine vrouwen aan om hun getextureerde haar te dragen en ervan te houden. Ze wil echter ook inclusieve producten leveren zonder de planeet te schaden. Om deze reden zijn de Hello Updo zijden scrunchies verpakt in een schattige glazen pot met merklogo en een kartonnen verpakking.

Ik wilde ervoor zorgen dat Hello Updo duurzaam is. We willen de menselijke afdruk verminderen, zegt Hurtado. Dus hergebruiken of verminderen, daar zijn we voor.

Als je dit verhaal leuk vond, vind je het misschien ook leuk Hause of Curls, het merk dat mensen helpt hun natuurlijke krullen te omarmen .

Populaire Berichten