Wizzlern: Fitness

Categorie Wizzlern: Fitness
Dit zijn de ultieme moves om een ​​sixpack te krijgen
Wizzlern: Fitness
Voeg deze drie bewegingen toe aan je trainingsroutine en je zult dat sixpack in een mum van tijd beitelen.
Van deze HIIT-workout raak je buiten adem
Wizzlern: Fitness
Probeer dit rigoureuze HIIT-circuit als je op zoek bent naar een nieuwe en effectieve workout de volgende keer dat je naar de sportschool gaat.
Blijf de hele dag actief met deze kantoorvriendelijke oefeningen
Wizzlern: Fitness En Persoon
Neem deze week een pauze van vijf minuten van uw werk en probeer deze eenvoudige en effectieve oefeningen die u vanuit het comfort van uw eigen bureau kunt doen.
Met deze oefeningen bouw je je balans en coördinatie op
Wizzlern: Fitness En Persoon
Deze drie eenvoudige bewegingen zullen ook helpen om enkele van je belangrijkste spiergroepen te versterken.
Deze 3 bewegingen geven je gegarandeerd de beste stretch voor het hele lichaam
Wizzlern: Fitness En Persoon
Deze drie eenvoudige bewegingen geven je de ultieme stretch van het hele lichaam, van je nek tot je benen.
Versterk je rugspieren met deze 3 oefeningen
Wizzlern: Fitness En Persoon
Deze drie oefeningen zullen elk deel van je rug versterken en je die lange en trotse houding geven waar je naar op zoek was.
3 simpele oefeningen die je kunt doen tijdens het reizen
Wizzlern: Fitness En Persoon
Deze drie cardio-bewegingen zijn gemakkelijk te doen in een kleine ruimte.
Dit zijn de beste oefeningen om sterkere bilspieren te modelleren
Wizzlern: Fitness En Persoon
Versterk en verleng je bilspieren met deze drie eenvoudige bewegingen die je thuis kunt doen.
Gebruik spullen die je thuis hebt gevonden voor deze krachttraining thuistraining
Wizzlern: Fitness
Je kunt alles wat zwaar is gebruiken om deze thuistraining te doen, of dat nu een waterkan, een fles wijn, een watermeloen of iets anders is.
Deze eenvoudige dagelijkse trainingsroutine laat je zweten als een gek
Wizzlern: Fitness
Deze dagelijkse trainingsroutine voor het hele lichaam zorgt ervoor dat uw hart sneller gaat kloppen, uw lichaam gaat zweten en uw spieren gaan trillen. En er is geen apparatuur nodig.
Deze full-body workout voor thuis duurt minder dan 20 minuten
Wizzlern: Fitness
Deze full-body workout voor thuis laat je zweten en je spieren trillen. Het duurt minder dan 20 minuten en vereist geen apparatuur.
Deze core-workout voor thuis geeft je buikspieren het gevoel alsof ze in brand staan
Wizzlern: Fitness
Je kern staat centraal bij elke beweging die je maakt, en deze kerntraining voor thuis kan je balans en stabiliteit helpen verbeteren.
Deze cardio-workout van 9 minuten voor thuis zorgt voor veel calorieën
Wizzlern: Fitness
Cardio heeft een lange lijst met voordelen, waaronder het verbranden van calorieën, het stimuleren van je immuunsysteem en het verbeteren van je slaapkwaliteit.
Voel de verbranding met deze eenvoudige buikspieroefening voor thuis
Wizzlern: Fitness
Sluit je aan bij fitnessinstructeur Jeremy Park in deze zes minuten durende geweldige ab-workout die je thuis kunt doen - geen apparatuur nodig!
5 soorten squats die je nu kunt doen voor een sterkere buit
Wizzlern: Fitness
Je bilspieren zijn je grootste spiergroep en het versterken ervan kan meer doen dan je een strakkere kont geven. Probeer dit soort squats thuis.
Deze thuistraining voor het bovenlichaam traint je borst, rug en armen
Wizzlern: Fitness
Bij deze thuistraining voor het bovenlichaam voelen je borst, rug en armen het branden. Je kunt deze hele routine in minder dan 10 minuten doen.
Versterk je bilspieren met deze thuistraining voor het opbouwen van een buit
Wizzlern: Fitness
Je bilspieren zijn de grootste en krachtigste spiergroep van je lichaam, dus we hebben een lijst met oefeningen samengesteld voor een gemakkelijke thuistraining voor het opbouwen van een buit.
4 ochtendstrekkingen om je energie een boost te geven en te ontstressen
Wizzlern: Fitness
Geef je ochtend een vliegende start met deze eenvoudige ochtendrekoefeningen om je spieren wakker te maken, je energie op te krikken en te ontstressen.