Door psycholoog goedgekeurde manieren om je aan te passen aan het leven in quarantaine

Je aanpassen aan het leven in quarantaine is niet gemakkelijk. In de nabije toekomst wordt alles wat we doen - of het nu gaat om werken, sporten, socializen of slapen - thuis gedaan, en soms kan dat ons tot waanzin drijven.

Gelukkig zijn er dingen die je kunt doen om je leven in quarantaine een normaler gevoel te geven. Met de hulp van Dr. Joy Harden Bradford , oprichter en gastheer van Therapie voor zwarte meisjes , hebben we een aantal manieren verzameld waarop u een productieve routine in quarantaine kunt ontwikkelen en uw geestelijke gezondheid onder controle kunt houden.

beker die dranken 24 uur koud houdt

1. Volg een schema

Als je een beetje een schema kunt hebben, kan het echt helpen om je dagen beter bij elkaar te houden, vertelde Dr. Harden Bradford aan Wizzlern. Dit omvat ook uw slaapschema, dus zorg ervoor dat u elke nacht een rustgevende en herstellende slaap krijgt.



2. Stel grenzen vast

Of je nu samenwoont met je kinderen, je partner of huisgenoten, Dr. Harden Bradford zegt dat het belangrijk is om met iedereen in huis grenzen te stellen.

hoe netflix te hacken om het gratis te krijgen

Het kan handig zijn om je werkschema te posten, zodat mensen weten wanneer je beschikbaar bent en wanneer je niet beschikbaar bent, zei ze.

3. Blijf in contact met vrienden en familie

Alleen omdat je aan social distancing doet, wil nog niet zeggen dat je jezelf moet afsluiten van de buitenwereld. Voor uw gezond verstand raadt Dr. Harden Bradford aan om voorlopig creatief te zijn met hoe u contact maakt met vrienden en familie. Apps zoals Netflix-feestje en Huis feest maak het gemakkelijk om samen te komen zonder eigenlijk samenkomen, dus wees niet bang om een ​​virtuele filmavond of game-avond te plannen!

4. Sta jezelf toe om verdrietig, angstig of gestrest te zijn

Er zullen ook enkele ervaringen zijn van angst, eenzaamheid, gevoelens van isolatie, en het is prima om ruimte te geven voor al die dingen, zei Dr. Harden Bradford. Het leven van de meeste mensen is op zijn kop gezet, en dus is dit een veel voorkomende ervaring die veel mensen hebben.

5. Bouw een copingkit

Als je het gevoel hebt dat je emoties de overhand krijgen, raadt Dr. Harden Bradford aan om een ​​coping-kit te bouwen, of een verzameling items die je zullen helpen om de intensiteit van die emoties te laten verdwijnen voor een klein beetje. Sommige dingen die je volgens Dr. Harden Bradford misschien in je coping-kit zou willen opnemen, zijn een kaars, wat lotion en foto's en brieven die je helpen meer plezierige ervaringen te onthouden.

tiktok starbucks drinken ijskoffie

Als je dit verhaal leuk vond, kom erachter hoe je angst kunt verminderen met je vijf zintuigen .

Populaire Berichten