Soldaat deelt de trainingsroutine van het leger thuis om je in vorm te krijgen

Nu vrijwel iedereen aan huis gekluisterd zit en sportscholen voor de nabije toekomst gesloten zijn, voelt het onmogelijk om een ​​goede en effectieve workout te krijgen. Geen gewichten, geen loopbanden en geen lessen - wat moet een persoon doen?!

Nou, als je op zoek bent naar een workout voor thuis die in korte tijd een serieuze klap uitdeelt, deze full-body workout is precies wat je nodig hebt. Met geweldige bewegingen die zich richten op alles, van je buikspieren tot je bilspieren, zal deze routine je in een mum van tijd laten zweten en pijn doen.

Deze training komt met dank aan Kapitein Kaci Clark , een Blackhawk-helikopterpiloot en lid van de Leger Krijger Fitness team. Als iemand weet hoe hij iemand in vorm moet krijgen, is het een soldaat.



Flutter trappen

Krediet: Wizzlern

Volgens Clark zijn flutter kicks een klassieker van het leger. Om uw buikspieren echt te activeren, moet u ervoor zorgen dat uw voeten, benen en schouders tijdens de beweging van de grond zijn. Als dit niet uitdagend genoeg is, kun je altijd je benen in een V-vorm zetten en doen sommige V-ups in plaats van.

Opdrukken

Krediet: Wizzlern

kan canvas zien of je andere vensters open hebt

Er is een reden waarom de push-up zo'n klassieker is - het werkt de armen, kern en benen allemaal in één beweging! Zorg er bij een klassieke push-up voor dat je een goede, rechte lijn in je rug houdt om blessures te voorkomen. Voor een kleine uitdaging stelt Clark voor om twee objecten van dezelfde hoogte onder je handen te plaatsen om je platform te verhogen en je push-up in een tekortpositie te plaatsen.

Lunges springen

Krediet: Wizzlern

Clark zegt dat ze graag springlunges doet, vooral op momenten dat ik ben ingezet en niet heb kunnen rennen of naar buiten heb kunnen gaan omdat dat gewoon niet veilig is. De beweging zorgt ervoor dat je hartslag omhoog gaat en je onderlichaam in één keer wordt getarget, waardoor het ideaal is voor een tijd waarin het moeilijk is om buiten te bewegen.

Als je springlunges doet, zorg er dan voor dat je knie de grond raakt elke keer dat je van been wisselt (hoewel je niet wilt dat ze dichtslaan de grond!). Om de beweging uitdagender te maken, houd je een zwaar voorwerp (of twee) boven je hoofd terwijl je uitvalt.

Burpees

Krediet: Wizzlern

Ach, burpees. Iedereen kent ze en iedereen haat ze. Clark merkt echter op dat deze beweging van het hele lichaam je cardiovasculaire [spieren] traint, en daarom neemt ze het op in haar thuistraining.

goede prijsklasse amerikaanse jeans

Als de burpee nieuw voor je is, is dit hoe het werkt: begin in een push-up positie, laat dan de heupen omhoog komen en ga naar een staande positie. Als je eenmaal staat, spring je en herhaal je het steeds opnieuw totdat je helemaal uit bent.

Als je dit artikel leuk vond, bekijk dan deze bewegingen die gericht zijn op het onderlichaam .

Populaire Berichten